Nu Är Frun SJUK!!




                                                                  I See Everything!




Under tre år som mamma så har jag hittils enbart ringt hem min man 2 gånger från jobbet för att jag varit sjuk...detta är tredje gången!

Kroppen har gett upp totalt...jag orkar inte gå...har inte feber tror jag men det känns som om jag har det!
Älsklingen fick lov att följa mej till toan för det bara snurra då jag ställde mej upp!!

Så jag lyckades hämte min datorn så jag har NÅTT att göra då jag ligger här!
Sitter o surrar med Sara på MSN...trevligt med sällskap...är så tråkigt här i sängen!

Pojkarna leker...trotts öroninflammation o krupp!!
"Trollungen" har ju Dubbelsidig Öroninflammation och "Kladdkakan" har Krupp!
Får se om vi kanske måste åka in med "Kladdkakan" så han får inhalera...men det är om det blir värre...får sitta på balkongen en stund också eller så i badrummet med skållhett vatten upp spolat i badkaret så han får andas in ångorna!
Brukar kunna lätta hostan något...o så är det bara att ge honnom medicin...för vårdcentralen är då ingen ide att ringa till!

Får ringa om han blir värre...då måste han få inhalera...men jag Tror han klarar sej med medicinen o knepen!!
Snacka om att vi börjat bli hajja på knep när dom små är sjuka!!
Börjat att bli en riktig Häxsdoktor ju ;)

Lyckades just att bära "Trollungen" in i köket o fixa fram hans medecin...fråga mej inte hur jag gjorde men det gick!
Men nu är kroppen matt o sur på mej...så nu är jag tillbaka i sängen...super skoj...NÄÄÄÄÄÄÄ!

Sara har visat mej början till min bloggs layout...det kommer att bli sååååååååååååååååååååå fint!
Är kär i den redan nu ju =)
Kommer att bli så fint så

Tack snälla Sara =)
Du är toppen...inte bara för blogg stylingen utan Toppen i allmenhet!
Det var nån mening med att vi skulle flytta hit o träffa er =)
Måste bara sparka igång det hela med att träffas oftare =)

Jag vill ut o gå...men inte min kropp...det är irriterande!
Men det är bara att ligga i sängen det och ta det lungt!
Grabbarna kommer med gämmna mellan rum o busar runt lite i sängen o så pussar o kramar dom om mamma så det står härliga till =)
Mammas go barn...älskar er över allt annat i universum!

Wath The Hey, Wathe How...Over And Out!

P.s Sara jag vet att du drömmed om mina Chiabatta smörgåsar...o jag drömmer om din Hasselnöts kaka...ska vi byta drömmar!?D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0