Migrän, Stan, Planerar & Längtar!

Hej!

Nu är vi hemma...min skallen håller på att gå sönder!!
Jag slår vad om att i min skalle så spelar just nu MINST 56 fotbollslag match...och spelarna är ELEFANTER!!

Varit på stan med ena grannen o hennes två tjejjer.
Hittade 2 par kalsonger till "Kladdkakan" vilket är behövligt!
Annars så hittade jag inte ett smack...inte nått av det jga VERKLIGEN behöver i alla fall!

Men ska ta me min älskling på stan och kika mer sen...utan migrän!

"Kladdkakan" och "Trollungen" har varit såååååååååå snälla så det är oförskämt faktiskt!
Jag och "Kladdkakan" har hunnit planera vilka växter vi ska ha i sommar...han har bestämt Sockerärtor, för dom älskar han att knapra på =)
Så det blir det att sätta...måste få tag på frön nu så jag hinner driva upp dom innan dom ska ut!

Blir att köpa en billig vägg att ha ute också så vi slipper insyn på gräsmattan...och om vår hyresvärd står för det så ska vi byta staket också...detta är inge bra när vi har två barn!!
Ska sätta mej och kolla på Inpecta sen...o sen ska J komma och så ska vi beställa tillsammans...då kan vi byta sinemellan frön så slipper vi köpa likadana =)
Mycket praktiskt!

Ska införskaffa krukor också så att jag kan ha lite inne också...men merparten ska ut =)

"Grannen" har "lovat" mej Jordgubbsplantor också ( *Skrattar* Du vet vem du är!Vill inte skriva ut ditt namn om du inte vill...ska fråga dej)  =)
Rättare sagt så sa jag "Kan jag få dom du inte ska ha kvar!?" mycket bättre om det redan är lite rejälare plantor så slipper jag börja från noll med dom!
Då får vi jordgubbar med en gång ju ;) *Guld Värt Vännen Min*
Hmmmm...du kanske har lite jord tillövers också!? :P

Sen så bestämde jag att vi ska införskaffa en Pool till dom små...dock ingen uppblåsbar utan en sådan där som man kan välja om man vill ha som sandlåda eller som pool =)
Ska ha den på framsidan så dom små kan bada =)
Jag ska piffa till det där ute så jag trivs...och sen när vi flyttar så tar jag allt med mej...intet att nån annan ska ha mina växter (Egennyttig som skam om växterna)!!
Ska göra framsidan mer användarvänlig så att vi faktiskt använder den!!
Det gjorde vi knappt förra sommaren...men iår så ska det bli ändring på det!

Ska flytta på en hel del bråta från gräsplätten o skaffa en låda för pojkarnas leksaker.
Sen ska jag flytta fram lilla trädgårdsbordet och skaffa två små stolar dit fram...
Balkongen ska jag röja upp och skrubba golvet på...o sen så ska jag göra det som ett Extra sommar rum som vi kan njuta av =)
Ska försöka få upp min hängstol också iår...glömde som bort den ifjol ju!!

"Kladdkakan" planerar för nästa tripp till Leos Lekland...eller han planerar för MÅNGA trippar dit!
Han planerar för trippar med : Storkusinerna, Lillkusinen i "klubben", J & I och med mamma o pappa...mer än så klarar han inte av att planera säger han *Skrattar*
Själva har vi bara planerat att vi ska dit igen!

Vi är bjudna på 4:års kalas här framöver hos "Grannen"...och jag vill så mycket åka men jag vette fan hur vi ska ta oss dit!!
Ingen bil, bussarna går inte dit...och trots att hon envisades med att vi är grannar så är det för långt att gå *Retas*
Men jag ska se om jag inte kan trolla lite...skulle så gärna vilja att vi fick träffas igen...o att karlarna våra fick träffas...o ungarna!!
Karlarna ska väl kunna hitta NÅTT att surra om i alla fall...annars så får vi ge dom ämmnen att surra om "Nu har nu pratat Politik i 30 min nu beyter ni till musik...." *Skrattar*
Annars så är ni så välkommna hit allihopa...vi lovar att vi inte bitts...mycket!!

Nej,nu ska jag försöka få nån mat färdig...o sen ska jag höra om jag blir solo med dom små ikväll eller om P kommer hit!!

Skriver ev mer sen ikväll...

P.s Du Sara...snowboards borde Förbjudas då inte du är hemma!!TVÅ STYKEN på en o samma gång!Höll på att garva ihjäl mej!!KOM HEM NU MÄNNISKA!!Jag SKITER i att du är sur o grinin!!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hej hej. Hittat till din blogg! :)

/Milo

2009-01-24 @ 12:24:10
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0