Mammas Lilla Älskade "Trollunge"

Hej!

Mammas älskade "trollunge" är sjuk IGEN!!
Jag är så satans jävla less...hostan är tillbaka med buller och bång...lika så dom sömnlösa nätterna *Suck*

Inte en hel natt på över ett år...det börjar ta ut sin rätt!!
Men i morgon ska jag försöka få komma på Vårdcentralen...men INTE den här...dom är inkompetenta!!
Nu får dom fan i mej göra nått åt hans hosta för han har hostat i månader nu till och från...*Suck*

Nu sover han här brevid mej i soffan...han är helt slut lilla älsklingen!
Feber o hosta igen...han lilla kropp blir så härdad...min stackars lilla "Trollunge"!
Detta år har bara kantats av sjukdom hos mina älsklingar...*Suck*

Får se om Sara vågar sej ner ikväll...skulle vara så trevligt att sitta o surra ännu mer =)
Vi får ju pass på då tid finns =)
Fast ni var ju ner igår så viss risk finns att ni redan är smittade... :0/ 

Ska på affären och köpa hem Blåbärssopps till "trollungen" det är väldigt bra för att få upp energin!
Han sitter helt stilla i soffan med pappa...och det är OVANLIGT värre för att vara vår yngste son!!

*Mummsis* sitter o käkar Chiabatta med : Majonäs, skinka, tomat och rödlök....ytterst gott!!
Det är det enda jag fått i mej idag!!
Jag har sovit ett tag och när jag steg upp så blev det full kuggning...så tiden har inte räckt till!!

Strax ska vi fixa middag....men först måste jag på affären o införskaffa komponenter som jag trodde vi hade men inte det...så det är bara att sadla Apostlahästarna o trava iväg till den där jävla affären!!

Kände inte alls för att gå ut idag...vill helst sova och ta det lugnt!!
Men men det är bara att Le med dom bakre regionerna och vara glad!!

Nej, dax att gå iväg då...jävla skit...*Suck & Stön*

Mamma Älskar Er Pojkarna Mina...Glömm Aldrig Det! // Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0