"Då I Dåj Så Vell I Opp Dell Himmeln..."




It´s Only Me Staring At You!


"...Men I Vejt It Om I Få Komma In...Men om It I Få komma Opp Dell Himmeln Så Far I Lika Järnna Opp Dell Pit"

Sitter och läser om barn astma...det är faktiskt inte omöjligt...inte heller mögel känns omöjligt.


"Kladdkakan" hostar och hostar så jag tror snart att han hostar ur sej Lungorna!!
Lika så lillebror...han hostar också...*Suck*

Blir en vaknatt..."kladdkakan" är så tung andad så jag måste hålla koll så att han inte får ett nytt Krupp anfall!!

Medeciner...känns som om vi snart kan öppna appotek!
Jag är så less...om dom då ändå hjälpte!!
Men men dom hjälpe det lilla dom hjälper!!

Idag så kom min bror o hans två grabbar...lyckan var total då storkusinerna kom o morbror!
Jag och Andreas blev väldigt glada också...trevligt med fremmande!!

Sara och jag har hunnit surra lite i tvättstugan ikväll...och under prommenaden med "Odjuret" och Danne...
Mycket sagt...*Nickar*
Sara vi är elaka...det bara är så *ASG*

Måste ha "Swingers kväll" nån kväll...nya filmer ;) *ASG*
Tror vi har 5 eller 6 nya filmer!!

Pojkarna sover...så det är alldeles tysst här hemma...känns konstigt!

Mamma hjärtat mitt brast idag..."Kladdkakan" lättade sitt hjärta idag...mammas lilla älskade "Kladdkaka"!!
Han vill inte vara ensammen sa han så jag frågade hur han menade.
om han vill ha mer främmande eller...men han förkunnade att han vill leka mer med mamma och pappa!
Han har tvärvuxit i sinnet pojken och vi har inte hunnit med riktigt i svängarna för det har gått fort!
Så i morgon så ska jag och "kladdkakan" göra frukost till pappa och lillebror...och oss själva...sen ska vi gå ut en stund =)
Vi ska ut trots hostan...vi måste få komma ut för vi blir vansinniga här hemma!
Ska knyta en bandana runt hans näsa och mun så kanske inte hostan blir sååå hemsk i alla fall!
Sen så ska vi åka pulka =)
Ska försöka hitta en vettig backe också...som ligger bra till =)
Ingen av oss har så mycket ork till att gå långt!

Kanske tar med lite varm choklad också =)
Lyxa till det lite =)

Blir ingen längre stund att vara ute dock men en timme kanske eller så =)
Det får räcka även om jag verkligen skulle vilja vara ute mer!

Andreas han åker bort i morgon...så innan dess måste vi ha varit ut!
Tror att "kladdkakan" och jag ska baka med troldegen som han  har (om den nu är i användbart skick längre!!), annars så tror jag att vi sätter oss och ritar =)
"trollungen" älskar att rita...men mest att bygga torn med kritorna =)
Men jag har minsann hans första teckning sparad!!

I morgin ska jag försöka hinna skura golven i V-rummet o köket...men jag tvivlar på att ajg kommer att hinna det!

Fast jag är rätt nöjd ändå...har STOOOOOOOOOOOOOOR röjt i sovrummet ikväll...blev så fint så =)
Ska fortsätta i övriga lyan också...om jag hinner i morgon kväll!!

Jo, har ju hunnit tvätta ikväll också...fick ha ALLA 4 maskiner *LYCKLIG*
Så jag har hunnit tvätta ganska mycket...men har tvätt kvar!
Ska kolla om det finns nån tid på måndagkväll så jag kan tvätta bort det sista...skulle fan vara skönt!!

Annars?
Jodå...vi lever...tror hostan dämpat sej lite...eller så är det jag som vant mej...troligt det sistnämnda...nej...den har nog dämpat sej YTTERS lite (som vanligt)!
Snoret rinner, dom hostar så smått, dom är allment hängiga min små älskade troll!!
Något är fel men VAD!?
Men jag klänger mej fast vid remissen!!

Ska ringa hyresvärden på måndag...dom får fani mej lov att fixa hit Anticimex o kolla om mögel...vill ah det uppkollat så att vi vet.
Är det mögel så får dom stå för en flytt till en tillfällig lägnhet och så får dom Sanera denna...sen betala en flytt tillbaka!!

Är det mögel så kan jag meddela att hyresvärden har vad han gör!!
Lär inte vara allt för glad...*skakar på huvudet*

Sara och jag surrade om denna hosta och bägge konstaterade att det inte står rätt till...känns skönt att hon tycker det också!!

Var på stan idag också...hittade ett så fint halsband med en svart Ros och en liten bricka där det stor "Carp Diem" på...den köpte jag till Sara...bara för att hon är en så underbar vänn som alltid finns där!
Du ska veta att du är GULD värd gumman...just nu känns det VÄLDIGT skönt att ha dej som stöd o surrplank!!
Du anar inte hur glad jag är över att ha träffat dej!!

"Kladdkakan" fick sen 5 par nya kalsonger också...lyckan var TOTAL! =)
Mammas älskade "kladdkaka" *pussa på*

"Trollungen" han har sprungit runt här med kusinerna...och haft så skoj så =)
Mammas älskade lilla "Trollunge"...*pussa på*

Blir eventuellt Leos nästa helg med min syster o hennes familj =)
"Kladdkakan" kommer att dö av lycka!!
Leos med dom STORA kusinerna o lillkusinen =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0