Jag Tar Heldre Mögligt Bröd Och Trasiga Byxor Än Sjukdom!




Just Me Watching You!

Jaha, så var denna natt till ända...
Blev Akuten med sjuktaxi med "Kladdkakans" krupp!
Åkte in runt 02:00 och var hemma 04:20...jag är knäckt!

Ha hade ett ganska så rejält anfall...så han fick inhalera och så fick han kortisontablett¨...och tabletten brukar dom inte ge i första taget för dom tappar i växten för varje tablett dom tar...tror det är 1mm per tablett som dom tappar!

Så min pappa kom i morse och passade trollen så att jag fick sova inån timme i alla fall...
Nu har jag varit o storhandlat med min fader och jag är helt SLUT!!

Men bägge dom små är pigga nu...tack o lov!
Det lossnar direkt för "kladdkakan" då han får inhalera så det var så det är så skönt att han fick inhallera!!

Nån som vill gnälla över sjukdommmar som varat i 2-3 veckor??
Gnäll INTE Till mej för jag har föga sympati...nej förresten jag har INGEN sympati om det nu inte är nått allvarligt!

Detta år har vi varit sjuka merparten av året...och nu har vi varit sjuka 7 MÅNADER i sträck!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!




1 timme och 15 mins sömn i natt...igen...
Sen fick jag sova i 4-5 timmar då pappa passa dom små..
Sen var det bara att : Hämta ut lönen, storhandla och köpa det vi skulle ha från DollarStore!
Jag är knäckt, slu slagen...har ont...kroppen säger att jag har feber men det har jag inte...varför?
Jo, 7 månader utan en hel natts ordentlig sömn..mer parten av nätterna har sömmnen varit väldigt liten!

Theres jag tar helder Mögligt Bröd Och Trasiga Byxor än dette jag lovar!
Ska försöka orka ringa dej ikväll...men jag tror att jag kommer att däcka fortare än blixten!

Annars då?
Jodå, pojkarna leker för fullt..."kladdkakan" är ganska trött av kortisonet och av anfallet...och sömnbristen..men det rätar nog till sej snart!
Blir ingen utgång på ett par dagar..."Trollungens" hosta blir värre då vi varit ute!

Planerna om att åka till mor o far i helgen känns avlägsna...jag skulle inte palla att åka buss...kan knappt ta mej runt här hemma pga mina höfter!
Kronisk foglossning...blir värre då jag är sjuk...känns PRECIS som då jag väntade "Kladdkakan"...och det är INTE positivt!
Men jag hoppas att det känns bättre i morgon så jag slipper ringa efter min fader...vill inte smitta ner mamma!
Nog för att pappa har med sej smittan hem nu, men han behöver ju inte dra hem ännu mer baskilusker!

När jag skulle handla hade jag på 10 min glömmt ALLT jag skulle handla...pappa fick hjälpa mej att få ihop mat!
DET är ett bevis på att min kropp lagt av totalt nu...när jag inte ens minns vad jag ska handla!

Känns lite skrämmande att jag är så slut...

Nej, nu ska jag sova en stund...orkar inte mer!!

Wathe Hey, Wathe How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0