Nada



You Cant Hide!!


Jaha, vad är nytt under solen?
Inget jag vill skriva om direkt...

Pojkarna är friska...lite snor rinner ännu men det tar ett tag att få det att sluta!
Hostan är borta...vilket gör mej ännu mer misstänkt om att det kan vara astma...
Men säg det till dom små idioterna på Vårdcentralen!!
Bricanyl ska inte hjälpa mot vanlig hosta har jag läst...

Jag har varit ett tag hos Sara nu i kväll..kom just hem =)
Jisses vad vi skrattat....va var nog liiiiiite för trötta för att sitta o knåpa fram ord!!
Men ack så skoj vi hadde *Skrattar*

Blir ev stan i morgon...men jag vet inte om jag ids!!
Dom lär inte ha hunnit ploga o skotta undan all snö så det blir tungt för "Kladdkakan" att gå o för mej att skjuta vagnen!!

Annars då??

Ptja...vill åka till mor o far...men ska ringa och höra om inte mamma kan komma o sova här några nätter istället.
Skulle behöva ringa massa samtal och det går inte så bra med dom små!!
Sen vill jag gå på stan och kika med henne också =)
Ska ringa och höra i morgon om hon inte kan komma och sova en natt i alla fall...isåfall natten mot fredag för då kan vi åka med henne hem till dom ;)
Vills å mycket hem till mor o far så det är hemskt!
Skulle var så skönt för dom små också att få vara ute o leka i en VETTIG FIN BARNVÄNLIG miljö och inte detta ställe!!
Ska prata med min älskling också så att han inte har nå planer inför helgen =)

Undra just när han ska lägga sej...vill ligga i hans famn och bara försvinna från verkligheten en stund!!
Älskar att ligga i min älsklings famn =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0