Jävla Jippo!




I Will Be Watcing Your Every Move!!

Jaha, snart dax att åka hem...och jag vill INTE alls!!
Men det är livet...ibland så måste jag göra saker även om jag inte vill...som hela värdens befolkning!
Men hoppet om att flytta tillbaka finns!!

Har ju musik att lyssna på när jag längtar hem för mycket...dämpar det värsta i alla fall =)

Igår var det ju "Alla Hjärtans Dag"...ett stort fjantigt säljgippo!
Varför ska jag nödvändigtvis köpa en massa kraffs bara för att nån idiot har bestämt att mänskligheten behöver ett DATUM för att visa nått så enkelt som att man ÄLSKAR varandra!?
Jag och min älskling har 2 datum som vi irar på ett eller annat sätt, det är när vi blev tillsammans och Brölloppsdagen...då firar vi men annars så säger vi "Jag Älskar Dej" varje dag MINST en gång!
Kramas o pussas gör vi ofta...det är så viktigt att göra det...att varje dag visa att kärleken finns kvar och inte är förgiven...som tyvärr många tror!
Även om jag vet att Andreas älskar mej så är det väldigt skönt att höra honnom säga det =)
*Älskar Dej Min Underbara Älskling*

Dom små mår nu bra...eller i alla fall så har "trollungen" slutat att spy....han spydde 4 ggr igår...men jag tror det var allt slem som skulle upp för det gick över så fort!!
Men hostan är tillbaka...inte mycket men det räcker med lite för att jag ska bli irriterad!!
Men vi får väl se om det blir bättre eller värre...jag är inte ens pessemist!!

"Kladdkakan" vill inte alls åka hem idag...han är så arg för att vi ska hem!!
Förstår honnom, här kan han gå ut och leka, nära till sina kusiner...hemma...en jävla Asfaltdjungel med VÄRDELÖS lekpark full med katt- och hudskit!!
Fan vad jag är LESS att bo i lägenhet...men härdar jag ut så får vi flytta i hus så småningom!!

Tack o lov så har jag FÅ men NÄRA vänner som jag kan prata med!
Tack för att ni finns ni ska veta att ni är GULD värda!!
Theres du är envis o glömsk...men ack så underbar humor o så snäll du är!!
Sara...tja...det är väl ingen hemmlighet att din humor är som den är...men det är ju min med så ;)
Snowbordsåkarna har nog fått nys om våra planer...för nu cyklar INGEN med snowboarden på ryggen!!
Men vi får väl annonsera *ASG*

"Snowboardåkare sökes!

Du behöver : Cykel, HJÄLM, skydd för kroppen, SNOWBOARD och en BRA försäkrnig för konstiga olycksfall...

Intresserad??

Maila......."

Tror inte att nån nappar men!


"J" du är så härlig att umgås med, lika humor som mej =)
Måste börja träffas oftare nu =)

Nej,nu ska jag surra med min fader o moder!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer
Postat av: Milo

Vill ni komma på Havannahs kalas på tisdag? Även om vi inte har sammma humor...? asg

2009-02-15 @ 10:14:41
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0