Love Is In The Air

¨


11/3-09 Firar Jag Och Min Älskade Man 3 Årig Brölloppsdag!!


Till Min Älskade Man


Jag kan inte än idag förstå hur jag kunde ha så tur att träffa dej...att ödet så starkt ville att vi skulle träffas!!
Att träffas av en slump på nätet och sedan bli tillsammans första gången vi träffades på riktigt!

Första gången jag såg dej då du klev ur bussen så slog mitt hjärta ett extra slag...det var nått visst med dej.
Sen så slog hjärtat bara starkare och starkare...och tillsist så satt din hand fast i min...

Att få se in i dina vackra snälla ögon och se all kärlek...att få kyssa dina läppar och känna att du Älskar Mej.
Att få leva livet med dej och planera framtiden känns fortfarande som en dröm!

Älskling du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är att du valt mej att leva med.

Glöm ALDRIG någonsin bort att jag Älskar Dej!!

// Din Fru






Snart  är det 5 år sedan jag och Andreas träffades för första gången och även blev tillsammans...och här sitter vi och ska snart fira 3 årig brölloppsdag!
Dom två underbaraste Gullungarna i UNIVERSUM har vi också...och i år blir det 4 års kalas och 2 årskalas!

Brölloppsdag ska vi fira utan dom små...hur vet vi inte om vi lämmnar dom små hos farmor o farfar några timmar och käkar en mysig och romantisk middag hemma och ser en film...eller om vi går ut och äter...det beror på vad vi känner för!

5års dagen firas nog på ett liknande sätt...men kanske blir mormor och morfar som passar då =)

Bägge dagarna ska firas...tyvärr så är Brölloppsdagen en Onsdag och 5års dagen en Torsdag!
Men det skiter jag fullständigt i...det SKA FIRAS!

Tänk att fira 5 år tillsammans...det är ett halvt Årtionde...det är gansak så lång tid!

Och jag är lika galet förälskad och lycklig som jag var i början...han är den Underbaraste mannen på denna jord!

Älskar Dej Älsklingen Min...Du och Pojkarna Äger Mitt Hjärta!!

   // Magica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0