Svammel...Eller Ointressant...Ugnefär...Kanske...Jepp...




You Cant Hide!!


Har varit på en promenad med Sara nu för en liten stund sedan...mycket skönt att få andas lite frisk luft!
Känns som om jag har spylukt i näsan!!

Ja, "Kladdkakan" har kräkts i natt...men tack o lov så verkar han frisk nu!!

Annars då??

Inte mycket alls faktiskt...inget intresant i alla fall!
Ska försöka städa i morgon för nu ser det för hemskt ut här hemma!
Men det är inte så konstigt i o med att "Kladdkakan" har varit sjuk...igen!

Sara...jag drömmer fortfarande om din sån där hasselnöts...grej!!
VILL HA JU!!
Finns ju aldrig då jag vill ha :(

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling...och förhoppningsvis få sova några timmar i alla fall!
Men jag tror jag ska duscha först...för jag känner mej inte så frärsch!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0