Storstädat Badrummet...




Not You!!

Jag har varit såååååååååå duktig idag o storstädat badrummet idag!!
Gick inte fort men det blev gjort och det är A och O!!
Efter det så tog jag (konstigt nog) en skön EFTERLÄNGTAD dusch!!
Sen satte jag mej med datorn och mailade in ansökningar om Kvällsvick till 5 ställen...ska ringa några andra som inte har mailadress också.
Efter det så hängde jag tvätt och slog igång en till maskin...
Sen käka...efter det så var jag HELT SLUT!
Så nu sitter jag i sängen och vilar innan Andreas åker bort...vette fasen om jag orkar ha dom små ensammen men jag provar...ska ju vara ensammen med dom imorgon så lika bra att börja!

Annars då??

Ptja, är jäffla less på att bara sitta inne o mögla...men på torsdag så ska vi ut annars så blir vi galna!
Måste ringa till mor o far också och höra hur dom mår...vi smittade ner dom också...så även min bror och hans två grabbar!!

Sitter o kikar om en  bil på Blocket.se också...är i valet o kvalet...
Men jag får se...som sagt det är moment 22 men någonstans MÅSTE jag börja!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0