Okej, Drar Det EN GÅNG TILL!





Staring At You!!


Idag har jag och "Kladdkakan" varit ute i dryga timmen, oj så skönt att ÄNTLIGEN fått vara ute o härja en stund...för både mor och son =)
En mycket gladare "Kladdkaka" nu =)

Åkte bobb och gick till affären =)
Jo, och så hällsade vi ju på Sara och Akilles =) 
"Kladdkakan" surrar fortfarande om Akilles och att han ville pussas =)
Sara fick ju en kram innan vi skulle gå in =) *HE Likes You And Your Man*

Ska försöka gå ut varannan dag nu med dom små beroende på hur hostan blir för "Kladdkakan" ikväll...
I och med att dom hostat i 7 månader så kan vi inte sitta inne mer, dessutom så tror jag inte heller att det är vanlig hosta dom har...just för att den inte ger sej...så frisk luft ska vi börja inhämta nu =)
Men som sagt blir varannan dag nu till o börja med...för nu orkar vi inte sitta inne mer!
Skönt som fan var det =)

Sara och jag surra om att vi varit ute så lite denna vinter och vi kom fram till att det nog inte spelar så stor roll om vi går ut eller inte...möjligen att dom hostar lite mer men det gör dom ändå så...!!
Tusen milijoners tack Sara för att du orkar lyssna (I alla fall orkar LÅSSAS att du lyssnar;) )...skönt att kunna prata med nån som hängt med hela karusellen lite...

Med STOR risk att låta tjatig...jag vill ha REMISSEN NU!!

Svärmor meddelade att jag varit skicklig som lyckats slippa gå på Vårdcentralen utan fick direkt remiss till Sjukhuset!!
Det är tydligen inte så vanligt att bli direkt remiterad dit!
Så jag antar att det inte lät vackert i läkarens öron heller...!
Hon på Vårdcentralen då jag var med "Kladdkkans" öron nu i veckan blev också VÄLDIGT förvånad över att vi inte skulle till en av deras läkare förstå för att sen få remiss...
Jag misstänker att läkaren inte tyckte om hostan som "Trollungen" hade då vi var in...och att hon tycker att det ska kolla upp ordentligt...på bägge..för jag berättade att Storebror också lät så och då bokade hon in honnom okså på en gång...inget tjorv inget gnäll...det var SJÄLVKLART sa hon (När brukar dom säga att det är SJÄLVKLART då dom inte ens undersökt "kladdkakan" på akuten då!?) *Lycklig*
Remiss remiss remiss...slipper den inkompetenta Vårdcentralen *JUBEL JUBEL*
Ingen kan fatta hur skönt det känns och hur lyckliga vi är!!
Vi kanske kan få SLIPPA hostan!!
Och få hjälp för att det inte ska bli så här igen!!

Annars då??

Jodå, frun är på G här hemma nu...STOR STÄDAR i köket och vardagsrummet =)
Sovrummet städade jag som skrivet igår =)
Mycket stolt jag är =)
Nu jävlar ska härbli städat och snyggt =)

Hunnit mycket idag : Vara ute dryga timmen, Lagat middag, städa, diska och mysa med mina älskade småtroll i soffan, vi har sett "Meckar Micke", duschat bägge grabbarna och käkat Isglass =)

Grabbarna har duschat också =)
Fan vad jag är effektin när min man är borta...*Skrattar*

Så nu luktar dom "Banangodis" bägge två...kan ligga o lukta på dom hela kvällen ju =)
Dom luktar såååååå gott!

Trollungarna har hjälpt mej att städa =)
Dom tycker att det är så skoj att städa med mej (Jag njuter medans det varar!!)
"Kladdkakan" har till och med städat sitt rum idag...och det syns att han verkligen försökt =)
Han ska visst fortsätta i morgon säger han =)

Ska strax läsa en Bokstavsbok för "kladdkakan" och så ska vi sjunga Alfabetssången (som han förävrigt snart kan!!)...mycket trevlig kvällsrutin =)
Mycket mysig =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0