Jag TROR Jag Lever...Eller Nått!!




Oh No Not You Again!


Jag lever nätt o gämt kan jag väl säga...
Kräktes o hade diare i c:a 6 timmar inatt...och jag är helt slut i kroppen!!
Har inte gjort nått idag...jag har legat i sängen hela dagen och Andreas har haft dom små.
Saknar mina små älsklingar men jag har haft så ont i kroppen och varit så slut så jag har inte orkat ha dom!

Värken har gett med sej lite...så i natt kanske jag kan sova...men jag skulle tro att "Kladdkakan" döckar inatt i detta elände!
Men jag måste sova inatt...jag orkar inte en vaknatt efter denna natten som var!!

Annars då??
Ptja, inte mycket nytt under solen direkt...
Är lycklig över att jag fått äta lite och dricka!!
Fått behålla allt som jag ätit och druckit idag...men jag vågar inte tro att det är över ännu...väntar bara på att känna att jag måste spy!!

Nej,nu ska jag sova för jag är så trött så jag vet knappt vad jag själv heter!!

Ska gå en rond med kudden nu och resultatet blir : Kudden vinner på Nock Out 1 sekund in i  matchen!!

Wath The Hey, Wath The How,..Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0