Till Mina 3 Underbara Vänner

Till Mina 3 Vänner

***
**
*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*-*-*
*-*-*-*-*
*-*-*
*


 "LoverGirl"

Klart att jag o klackarna ska ner till Götet!!
Trodde du att du skulle bli av med mej såååååååååå jäffla lätt va?!

Varna din pojke bara...han kan hammna i chok annars ju!! ;)
Ska faaan fråga "Wats My Name Bitch!?" *ASG*
Internhumor...ingen annan än Sara möjligen som kan förstå den ;)

Saknar dej o kidsens om faaaaaaaaaaaan!
Finns bara en av dej...okej...det är en lögn...vi är för lika...men du fattar hur jag menar ;)

Kramar o slängpussen tillbaka!!





Internhumor på HÖG nivå!!!
;)





Detta är en DINGO "LoverGirl" *ASG*

Synd att förstöra ett sådant fiiint djur...hi hi hi

Ännu mer internhumor

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 Sara :

Jag vet att du har det Kanon i Sthlm bland alla 99:or...men det är tomt utan dej här...ser fram emot att du kommer upp...du har alltid en sovplats här (Kan skruva ihop "Trollungens" spjälsäng om du vill *ASG*)

LOVA att vi fixar "ROV", "POK" och "BOG" då...dom bara retas!!

Saknar dej som fan...tack för att du är du!

Kraaaaaamar







Internhumor ;)
Kanske är nått i den stilen som händer!?


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

"Långväga Grannen"

Nu hoppas jag att vi snart kan träffas juu!
Är ju för faaan över ett år sedan!!

Vi har kännt varandra i över 2 år och träffats EN ENDA GÅNG!
Känns lite komiskt ;)

Nä, här skall det planeras in en riktig helkväll...kanske med julbak!?
*ASG* Märks att vi är mammor... helkväll och det första jag tänker på är BAKNING!! ;)

Nä, sitta o surra =)

Eller vad säger du?? =)

Du är kanon...och tack för att du alltid finns där för mej...du vet var du har mej =)


Kraaaaaaaamar!








Ros Till Mina 3 Undarbara Vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!!

VAR köpter man en sån där väderstation?!

Jag bara måste ha en sån ju!

hahaha!!



Du, jag tror jag vet vad du får i julklapp..gummistövlar (med brodd)

hehehe



Jag elak? Nää :P



kram!

2009-12-10 @ 19:58:24
Postat av: Sara

Tack hjärtat! Jag saknar dig också, det vet du!

2009-12-12 @ 01:34:56
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0