Nej, Jag Har Inte Gått Och Dött...




Nej, jag har inte dött..däremot inte haft någon sprudlande lust att blogga!

Nu bor jag ensamen i lyan med barnen varannan vecka...i morgon ska dom till pappa för förstagången och sova där till nästa fredag!
Tror du jag är NERVÖS att vara utan barn!?
Men det ska nog gå bra det också...det är en vana som allt annat...men ack vad jag kommer att sakna mina så älskade minimonster!!

Här hemma ser det ut som...som om en tromb var ute o snurrade och kikade in här hos mej...
Men snart så ska jag väl få ordning på allt...på NÅTT Vänster!!
Fråga mej bara inte HUR!!

Men gardiner är uppe och julen är instökad...funderar på att ta in Julgranen nästa fredag då dom små kommer tillbaka :)
Dom ska vara med när den ska upp :)
Inget snack om det saken!!

Ska försöka få ta mej till DollarStore också...kände inte för att knata dit själv...vilket ajg måste då min 2 bästa vänner har behagat att flytta!!
Ni är och förblir mufflon ;)

Sara...jag har bestämt en grej helt enväldigt och ytterst diktatorliknande...när du kommer hit så SKA vi ha runda pricka á 12 stycken...för nu har "BOG, ROV och POK" retat mej NOG!
Nu kliar det i fingrarna som skam och det MÅSTE Åtgärdas!!
Vikken färg ska vi ta?
REFLEX!!
Där har vi det....syns!!

För dej som just nu sitter och gör en helt underbar imitation av ett ? så ska jag förklara vad "ROV, BOG och POK" är (Ta ytterst gärna ett kort av din imitation och skicka till mej...).

Det är så att det finns 3 bilar här som har roliga regplåtar :

Den ena har "ROV" och med prickar över O:et blir det...
Den andra har "BOG" och med prickar över O:et blir det...
Den tredje har "POK" och med prickar över O:et blir det...

Ja, du ser mönstret...
Lägg då till detta..."ROV" och "POK" brukar stå BREVED varandra med "ROV" först...ytterst skoj (ja jag har usel humor men det är jag inte ensammen om...Sara finns ju!!)


"LoverGirl" du ska veta hur jääääääääääääävla tomt Lule är utan dej o dina kids!
Jag förstår dej...men tycker inte alls om det! 
Men jag och klackarna ska styra stegen ner till er o göra stan osäker!!
Tror du stan där nere är redo för mitt besök...menar du o jag där på stan...kan bli skoj!
*ASG*

För er som kanske inte läst min blogg förr så drar jag det en gång till vem "LoverGirl" är...och varför hon kallas "LoverGirl" av mej och hon kallar mej "Darling"

NEJ, vi är inte tillsammans men vi är väääääääääldigt bra vänner :)
Anldeningen till smeknamnen är pga en kille som jag surrade en SNABBIS med på ett ställe..

Han : Vad gör du
Jag : Pratar med min bästa polare
Han: Jaha, tjej/kille din polare?
Jag : Tjej
Han : Jaha, vänsterprasslar i med varandra
Jag : *Skrattar* nej vi är bara väldigt bra vänner
Han : Tjejer kan inte bara vara vänner, varken med killar eller tjejer
Jag : *ASG* Va? Nej, för vi vill ju bara kn***a med alla
Han : Ja
Jag: Ja, hon e  min LoverGirl...och du skaffa inte flickvän förebs du vuxit upp!

Så sen dess kallar vi varandra för "LoverGirl och Darling"! :)

Nåja, bara ni har det bra där nu...då är jag glad för eran skull...även o jag saknar er så det tar ont ibland!

Annars då?

Ptja, jag lever o mår...och vintern är här.
Hade nästan gett upp om en vit jul..men nu har det kommit snö och nån mer behövs faktiskt inte om du frågar mej!

Håller på att stöka i lyan..men...ptja...det går inge vidare faktiskt...får som inte till det!

Men HA!
Jag fixade in boxen till TV´n igår...och vet du vad!?

DEN FUNKAR!!
Jag var så lycklig så jag bestämde mej för att se Rumbel Of The Kings STHL...såg första matchen, börja se andra...fick se en sååååååååå snygg spark...sen vakna jag och då var det FOTBOLL på tv...snacka om besviken jag blev!!
Så jag hasade mej till sängen och däckade igen!!

Att dom inte tänker på att Pausa matcherna när jag sommnar...tycker att det är så elakt så oj ojojo ;)
Hi hi hi

Nej, nu ids jag inte kludda mer...krama nu om teddybjörnarna!!





O


Kraaaaaaaaaaaaamen




Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!



Kommentarer
Postat av: LoverGirl

Det e bara att styra klackarna hit ner!

Miss u like fuck.



Undrar hur många timmar i telefonen vi suttit med varandra den senaste tiden? haha



kramar o en släng puss

2009-12-05 @ 13:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0