Har Jag Sovit Förbi Vintern!?




Okej, detta är faaaaaan löjligt!

Skulle gå till affären idag...så på med jacka o skor...gick ut..låste dörren...och började gå...
Slutade med att jag SKUTTADE mellan VATTENPÖLAR!
Jag menar HALLÅ!?

Har jag SOVIT förbi julen!?
Isåfall är jag snuvad på mina julklappar...vänligen ge mej dom NU i så fall!! ;)

December och det är + grader ute...känns...SURT...LITE snö vill jag minsann ha på Julafton!
Iiii...nej..aj aj aj...mina minimonster kommer i morgon...och jag har lovat att vi ska klä jugranen...men var sjutton ÄR DEN!?
Min FASA är att den är i Uteförrådet lääääääääääääängst ner....under allt som ska kastas!!
Skiiiit...hmmm...kanske blir en ny gran *Hostar*
Hmmm....morras...måste dit ut o kika o se om jag kan få fram eländet..*Suck*
Annars så får jag försöka hitta nån gran...känns inte ett dugg lockande nej...

Sitter och gruvar (= oroar) men för måndagen...då ska mammas älskade "Kladdkaka" på Allergiprovtagning på sjukhuset...Vårdcentralen VÄGRADE!
Vill inte alls men vill ju veta vad sjutton det är han är allergiskt mot...hans allergi visar tendenser att sätta sej i halsen...än så länge inga andningsproblem men det kan komma...*Suck*
Men det ska väla gå bra det också...moder mine ska passa "Trollungen" så jag slipper ha honnom med mej och inte behöver ha honnom på dagis.

Dock ska vi på dagis på morgonen och ha Lusiafirande =)
Ska bli så skoj så =)
MÅSTE bara hitta nån tomte eller pepparkakedräkter åt dom små!
O så ska jag fixa nå fika...kan ju inte köpa fika för "Kladdkakans" skull...så ska baka nått...ska nämligen ha med Picknik korg =)


Näää, nu har jag bloggat 2 gånger idag...lite ovanligt nu för tiden!!

Men nu ska jag ila inge...inte gråta nu och iiiiinte smeta ut texten...för då jagar jga reda på dej och tvingar dej att skriva om den ;)






O


Kraaaamen


Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!


Kommentarer
Postat av: Milo

Fast dom bjuder ju på pepparkakor och saft. :)

2009-12-10 @ 17:57:49
URL: http://miilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0