Färgat Håret..Jag Är BRUNETT...Med Liiiiiite Lila I!!




Detta är då min nya fina hårfärg :)
Är så nöjd så...väldigt lugn och diskret färg :)

Hoppas du satt ner...annars har du nog lite ont av det du landa på golvet ;)

Ikväll åker mina små minimonsters till pappa...känns konstigt men på ett sätt så kan det vara skönt också (NEJ jag vill inte bli av med mina troll, vill helst ha dom hos mej hela tiden men det går som inte)...tid för mej själv :)

På måndag så kommer dom och hämtar mina skåpluckor, känns heeeeeeeeelt ok!!
Får jag dom innan jul också och det klagar jag fasen i mej inte på alls!
Hade sååååå tur igår när karln ringde...mobilen dog precis EFTER jag la på luren...*Tack Tack*
Kommer att bli så snyggt så :)

Annars??

Hmmm...ptja jag ska bära in min grill på balkongen...och så ska jag se till att den gammla försvinner härifrån!
O så ska jag försöka få min bänk flyttad för annars så har jag den inte kvar efter denna vinter!!

Annars så ska jag i sakta mak försöka få liiiiiiite ordning här hemma...plocka och ha mej i alla grejer.
Bara jag får undan alla saker så blir det bra...men problemet är att jag inte riktigt vet vart jag ska sätta HÄLFTEN av alla saker!!
Måste kika o se...spänningen är hög...eller nått sådant!!

Det är så fint ute nu med snön...blir så ljust när den äntligen kommit!
Men den kom seeeeeeent i år!!
Men bara det är snö veckan före jul och veckan efter jul så är jag nöjd...sen kan det gärna bli sommar och sol :)

Måste även försöka laga däcken på vagnen...den driver mej till ett smärre vansinne...punktering...på TVÅ jul...på SAMMA sida..!
Vet du hur TUNGT det går att köra skiten!?
Måååååååååååste lagas...annars kommer jag att bli vansinnig och Bära dom små hem o lämmna vagnen!!!
Kanske kan fixas i helgen....kanske...kanske...jo..kanske..!

Idag så ska jag tvätta...som en galärslav hade jag tänkt...men problemet (som är ytterst romantiskt...eeee....nä!) är att jag har ingenstans att hänga tvätten!!
Så det där med galärslav får jag väla skippa då...och bara tvätta lite!
Men då kan jag ju istället städa som en galärsval...men det blir ikväll efter att dom små åkt...

Jaja, det löser sej =)

Igår så såg jag film...riktigt bra faktiskt :)
"The Haunted Mansion" såg jag och jag skratta som en toka mellan varven :)

Jo,"LoverGirl" du bör få igång din bild nu...för jag har både bild o ljud nu!! *ASG*
Intärn skämt :)

Jisses, jag tror jag gäspar käkarna ur led!!
Då skulle du må va!?
Så det ska jag minsann undvika...för SÅ skoj ska du så rakt inte få ha!! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta diska och små plocka och sen myspysa med dom små :)

Krama teddybjörnarna nu!!







O


Kraaaaaaaaaaaaaaaamen!!




Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0