Ptja...Lite Av Varje... :)



Osminkad :)

Börjat att trivas utan smink...dock ej dagar då jag ser ut som en tvättbjörn då jag stiger upp *Skrattar*

Idag verkar det skönt ute...funderar på att bege mej ut och gå...kanske in till stan?
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska dit o göra direkt...och då känns det meningslöst!

Igår var jag ute heeeeeeeeeela dagen!
Gick till DollarStore och tillbaka...mötte Grannen med söta vovvan som undra om jag ville följa med på en promenad och självklart följde jag med :)
Promenera är såååååå mycket trevligare med sällskap :)

Så vi knata en halvlång sväng och satt sen o surra ut en stund...och jag kom på att jag var tvungen att gå på affären...*SUCK*
Jaja, knatade iväg i mina blöta skor...dom tyckte att det var en hel festlig ide att läka lite lagom!
Handlade och knatade hem...insåg att jag var HUNGRIG som en varg...min snabba sväng till DollarStore hade varat från ca klockan 11 till 16!!
Så kastade mej in och slog på ugnen...som ALDRIG blev varm...men det KAN ju ha berott på att jag bara slog på lampan i den....men jag är inte sääääker ;)
Upptäckte det och vred den söta lilla irriterande knappen ett snäpp till...då blev ugnen varm...*Nickar*
Fick vänta i vad som kändes som MINST 4 evigheter på att min pizza skulle bli klar (lat igår o köpte fryspizza)...käkade den med syrran som sällskap i telefonen...Jag måste ha varit såååååååå trevlig så!
Men hon visste att jag var hungris så...det enda jag sa var väla "Mat...Mat...Mat...MAT!!"

Annars då??

Jodå, köpte mej ett nytt duschdrapperi igår...precis ett sådant som folk förväntar sej ska häna i en singel mammas badrum!
Alldeles jääte orange med Vita skelett på *ASG*
Tyckte det blev smått uppkäftigt...passar mej!
Enda som jag märkte var att det blev vääääldigt mörkt inne i duschen!!

Dock så hann jag ju bli kinik innan jag fått upp eländet!
Kom hem så glad i hågen, käkade och skulle sen ta en lååååånga vaaaarm dusch så mina fötter skulle tina upp...
MEN tänkte Alice (Redan där skulle jag ha insett att det var kört!!) "Jag ska hänga upp mitt nya drapperi först!!"

Sagt o gjort...skuttade upp på en stol och plockade ner det gammla suuuuuuuper sexiga drapperiet...eeee....nä...fult som stryk!
Glad i hågen så kroka jag fast det nya...för att inse att det för f*n är 10cm FÖR KORT!!
Jag svor...alla fula ord jag kan...
Stampade iväg in i lilla toaletten där det finns en dusch vars drapperi hänger på en reglerbar stång...slet ner stången, tog bort draperiet...stampade tillbaka till badrummet...upp på stolen...och satte fast stången (som Hör och häpnad PASSADE!!!)...
Tog drapperiet och mummlade nått i stil med "Passar du inte nu så gör jag konfetti av dej!!"...drapperiet hörde mina hot och passade...efter att jag sänkt stången lite...jag var snäll...tyckte att det kunde ha växt lite på längden istället!!

Så detta är nu dom tre snubbar/snubbor som jag delar badrumm med :



Visst e det PRECIS ett sådant drapperi man förväntar sej!? *Skrattar*

***



Sen så har jag hittat en väderdator som jag fullkommligen Älskar!!
Ska skaffa mej en sådan...mycket enkel att förstå...mycket sanningsenlig också...helt klart en dator JAG klarar av!!

Denna är det...vad tror du!?




Perfekt väderdator...tror jag ska ge min svåger en sådan så han VET vilket väder det är ute ;)

*Skrattar* Älskar det sista..."Kotte Borta....Tromb"
Hi hi hi..fnittra som en tok då jag såg den!!

Folk på det kontoret måste ha tänkt

"Jaha, vad hände nu med henne då...slog det slint totalt nu eller!?
Trodde inte att det var möjligt men tydligen så var det möjligt..."

;)


***


Jobbet ja...var på ett ställe för ett tag sedan...stooooort...och byggt som en Egyptisk pyramid!
Var rädd att springa på Arkitekten som ritat skiten i källaren död med ritningen i handen!
Snacka om LABYRINT!!

Var i källaren och skulle städa en bastu...pratade med "LoverGirl"  i fonen...blev tysst och sa "Skämtar dom med mej!? Var i Helvete är Bastun!?"
Vi la på...hon hysteriskt skrattandes i andra ändan...
Tog ett kort och skickade med meningen "Hitta Bastun"...



Korridoren fortsätter en BRA bit till...och ar även en korridor till höger om mej som är FULL med dörrar...jag ska hitta en bastu...
Kan meddela att den bastun fick förbli gömd!

När jag väl lyckats ta mej ut ur källaren så möter jag en STOOOOR Stark Karl som säger på fullaste allvar till illa mej

"Kan du tömma elektronikavfallet, för jag ORKAR INTE DRA DEN!!"

Han pekar samtidigt på en sammling med elektroniksopor...jag bröt ihop i gapskratt...




Denna lilla vagn FULL med dataskärmar, hårdiskar, tangentbord .m.m. + allt som INTE RYMMTS i den skulle JAG då tömma...för jag är ju sååååååååååå mycket starkare än en karl på 46 bast på 190cm hög o bred som en Lagårdsdörr...och som jag VET tränar på gym OFTA!

Jag tittade upp på honnom och lyckades skrattandes pressa fram

"Men visst lilla gubben...om du inte orkar den för att du är vek så sätt lilla lilla städerskan på det"

Så jag började dra vagnen men blev stoppad av orden "Jag Gör Dej SJälv Låt Den Vara"

Hi hi hi hi hi...blev lite pinsamt för lilla gubben!!


Nej, jag är inte tysst o försynt när jag jobbar...vilket verkar gå hem!



***
**
*

Jaha, vad ska jag mer förtälja då!?
Vette tusan...du får fråga om det är nått du vill veta helt enkelt!

Krama Teddybjörnarna nu va...dom vill kramar massa massa!!





O


Kraaaaaaaaaaaamen



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0