Detta Är Faaaaan Löjligt!!




Okej, detta är fan i mej löjligt!
Vi har 19,9 grader varmt inne nu...vet du hur jävla kallt det är!?
Fast det är ju klart...det har stigit med ca 1 grad *JUBEL*
Pojkarna sitter i sina sängar och VÄGRAR att stiga upp...det är kallt och dom fryser!
Så dom får se film.

Jag har gjort deras rum klart nu...kommewr bilder senare :)
Blev jätte mysigt...nästan så jag vill bo där då dom är hemma ;)
Det blev så mysigt så...mycket nöjd blev jag!

O dom små gillar det som skam så jag gissar att jag fått MVG+ av dom i betyg!
Till o med min regel om att i sovrummet där ska dom INTE leka följer dom!
Visst, sitta o leka med en liten bil är ok men inte nå ståhej o hopp o studs.

Ooooo, jag har hittat dom sötaste öronmuffarna i världen...tror jag ska beställa dom!!
Jack Skelleton föreställer dom...stora men sööööööööööööööööta!
Dom ska jag ha...det bara är så *Nickar bestämt*
Dom är så fula så dom blir söta :)

Idag åker dom små till pappa...och jag kommer att ägna denna kväll åt att Städa...kul va??
Faktiskt så ska det bli skönt att städa...inte så mycket som ska fixa så det lär gå fort :)
Sen kanske jag smiter upp och terroriserar mina grannar en sväng också!
Bror på när jag är klar med min städning!

Annars då??

Haft mina små minimonster/miniänglar i veckan :)
Vi har myspyst hemma...dagis har dom inte varit på....dom har varit hemma och klätt granen och så har vi läst :)
Köpte två böcker som jag faktiskt inte trodde dom skulle gilla...men den ena är en favorit!
Så det var bra inpulsköp! :)

Ooooooooooo, så kallt!
Jag vill ha värme...NU!
Men jag tror att jag kan skippa den önskan...den verkar inte ska gå i uppfyllelse!
Tack o lov så är det inte såååå kallt ute idag, bara -13 grader...nästan Bikiniväder ju ;)

Ska in till stan idag också...hoppas att A kan ta dom små så jag slipper dra med dom ut.
Nog för att det går mej jag vet att dom heldre stannar hemma än går på stan...och jag förstår dom så väl så!

Nej, nu ska jag gå o mysa med dom små... :)

Krama teddybjörnarna nu va!!






O


Kraaaaaaaaaaaaaaamen



Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0