Utkast: Var Du ...



Var Du Än Är Så Ser Jag Dej!!

Jag har kommit underfund med att jag gillar när vi gör tidiga mornar!!
Dagen blir längre och vi hinner mer...både bus o städning!!

Igår var jag flitig som en liten myra...städade : Kök, Badrummet, Sovrummet!
Böt gardiner i köket till 3 panellängder som är benvita med mörkbegia blommrankor på =)
Köket blev sååååååååå ljus och luftigt så det är oförskämt.
Jag hann även plantera om blommor och göra en "Uppsättning" av mina Svärmorstungor...står på köksbordet och det blev sååååå snyggt så =)
Sen hann jag bada med "Kladdkakan" och busa lite med honnom =)

Vädret ute är så grått o trisst idag...regnat har det gjort också...men det tar på snön så den försvinner nån himmla gång o
det gillar jag!!
Så idag har jag gjort såliiiiiiiite som möjligt på så låååååååååååååång tid som möjligt!!

Nej, nu ska jag sova...är trött =)
Trots att jag sovit ett tag när Andreas kom hem...det var skönt...väldigt skönt =)

Nej, nu ska jag spela lite spel...är en favorit att göra innan jag ska sova...avstressande värre, spc eftersom jag sitter i sängen med datorn *LYX DE LUX*

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Therese

hmm...hur fn ska jag kunna få tag i dig =)

Inte för att det är ngt jag vill berätta eller så men det är så länge sedan jag fick surra i telefonen
asgarv*

Kram till er.

2009-04-28 @ 17:48:37
URL: http://bloggarliv.blogspot.com
Postat av: Milo

Hittade ni skor idag? Du får blogga dom. :)

2009-04-29 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0