Jag Är Sååå Nöjd Med Mej Själv!!




  • Jag Är Lite Udda Jag Vet!


    Idag har jag varit flitig som skam =)
     
    Jag har hunnit :

  • Städa i 3 skåpar...två "skräpskåpar" och Städskåpen (allt i köket.)
  • Röja fram bänken där mickron står.
  • Vika massa tvätt
  • Gå med sopor
  • Städa hallen
  • Moppa alla golv
  • Skura alla golv
  • Diska

Läsa böcker för "Trollungen"
 

Så nu är det såååååååååååå fint här hemma så =)
I morgon så ska jag städa i vårat sovrum och i pojkarnas rum.
Eller rättare sagt så ska jag städa "Trollungens" rum och "Kladdkakan" SKA hjälpa mej att städa sitt rum!

Annars så har jag inte hunnit så mycket annat idag...äta middag har jag hunnit sen!!
Men det är det värt...nu har jag så fint i skåparna och jag fick bort soptunnan som stått framme och varit ivägen...den står nu i Städskåpen *Mycket Nöjd*

Ikväll kommer nog Sara ner och håller mej sällskap medans Andreas är på vift...kände inte för att vara ensamen!
Eller ensamen och ensamen jag har ju dom små men dom går ju o sover och då blir det så trisst!!
Ska bli så skoj att få sitta o surra för det var ett bra tag sedan vi hade den möjligheten att göra det!!

Hela familjen var ut och gick igår för att plocka in Påskris...så pappa och "kladdkakan" plockade in ett jättefint påskris som "Kladdkakan" klätt med fjärdar =)
Står på köksbordet och är så fint så!!

Oooo, vad jag är nöjd med mej själv =)

Jo, igår sydde jag mej ett par PÖSIGA byxor..och dom blev väldigt bra =)
Om jag rynkar ihop dom i sidorna så blir dom riktigt fina och då kan jag ha dom ute bland folk =)
Så jag blev vääääldigt nöjd =)

Nej nu ska jag spela lite "Cat Coner" =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Milo

Visst är det mysigt med påsken. :) Vi har pyntat i trädet, haha det har du kanske sett. :) Sen så har Havannah fått ett eget påskris i sitt rum.

2009-04-07 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0