Påsk, Påsk, Påsk!Glad Påsk!!



Ibland Skulle Jag Villja Kunna Göra Så....



Idag så åker hela bunten till Farmor o Farfar över påsken =)
Ska faktiskt bli trevligt att åka iväg en sväng =)

Igår så gjorde jag och "kladdkakan" en "Påskbukett" till Farmor...mycket enkelt =)
Plockade in påskris och sen fick "Kladdkakan" sitta o kladda ut massa färg på papper och jag klippte ut blommor som jag sen satte längst ut på påskriset =)
Ska lägga upp en bild på det så förstår ni bättre...mina förklaringar kan vara lite si o så ibland =) !!
Men det blev så fint att jag gjorde ett till ris o ställde i fönstret!

Igår kväll så satt hela familjen och såg på "Pippi Långstrump" och käkade godis, det var så mysigt så det nästan var oförskämt!
Pojkarna var lyckliga och tyckte att det var super mysigt och skoj att alla satt o såg film =)

Böt gardiner i köket igår mitt i alltihopa...blev snyggt faktiskt!
Ttrodde inte dom skulle bli så snygga men det blev dom =)

SKa strax börja plocka ihop sakerna vi ska ha med oss till farmor o farfar...men det känndes möttot!!

Har hunnit sy en sömm i mina byxor som jag sydde för någon dag sedan...maskinen hade fått nå Tuppjuck o hoppad över stygn på nå vänster!
Men nu är dom hela igen och jag ÄLSKAR dom...ska sy mer sådana byxor =)

Nej, nu ska jag gå o leka dommare mellan pojkarna innan dom bankar ihjål varandra!!
Dom bråkar om en bok...*Suck*

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0