Morgonstund Har Guld I Mun!!



Like A Gost...

Idag klev dom små upp klockan före tuppen...inte för att det gör nått men jag var sååååååååååååååå trött!!
Men nu får vi en lång och härlig dag och det är alltid trevligt (nästan alltid i alla fall!)

Vi sak vara bort ett tag idag och vi åker väla om en timme kanske...ska bara få på dom små liven kläder...o "Trollungen" måste få en ny blöja för han stinker!!

Sen ikväll ska vi käka nått gott och enbart mysa och må =)
Jag och min älsklimng kanske ska se en film...om dom små sover vill säga...inte så lätt med täppa näsor!!

Nej, jag är sminkad o klar...så nu är det dom små kvar!!

Kladdar kanske mer sen ikväll!!

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

P.s För den som inte räknat ut det så har jag gjort det till "Min Grej" att ha en animation högst upp i varje inlägg...helst nått med ögon eller skallar!! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0