Less,less, less, less!!



Som En Skugga...Jag Ser Dej!!


Jag är så satans jävla less...nu är dom små förkylda IEGN...för milijonte gången!!
Hosta, snor o feber...jag är såååååååååååååååå less!!

Annars så knallar det på här hemma...kikar om utbildningar som jag kan tänkas gå...får se...måste kika bättre!!

Pojkarna dom är less att vara sjuka det märks...helvete hela vintern har dom varit mer eller mindre sjuka!!
Till o med läkare sa att han könde på Trollungens" halskörtlar att han varit mycket sjuk och haft rejäla infektioner...han led med mej och meddelade att det är Få som förstår hur jobbigt det är att ha barn som är sjuka i föera månader...och VÄRKLIGEN ÄR sjuka och inte bara snoriga.
Han led med mej när jag berätta hur jag blivit bemött när jag sökt hjälp och beklagade sina hemska kolegor.
Han höll med mej om att det mycket troligt är för att jag är en ung 2 barns mamma med tätt mellan dom små.
Men han sa att jag var en av dom lungnaste och mest jordnära mammor han mött på LÄNGE...så jag är stolt.
Han tittade igenom alla besök vi gjort och sa att inte ett enda var i onödan utan att det var helt rött att söka för hostan...

Känns sååååååååååå skönt att äntligen någon förstod hur jävla jobbigt denna vinter varit för  mej, andreas och dom små!!
Så skönt så det kan ingen förstå...såååååååååååååååå skönt!!

Nej, nu ska jag och min älskade man krypa ner i sängen och sova...är så trött så jag vet knappt vad  jag själv heter...så det är dax att sova!
"Trollungen" verkar sova lungt inatt...hoppas för hans skull och min att han får sova.
Andreas ska upp o jobba i morgon så han måste sova...men till helgen...dååååååååå ska frun sova =)
Helgerna är mina Oaser...för då ska inte älskling sova...och då kan jag med gott samvete sova =)

"J" bara så du vet så är du ta mej sjutton värd dubbla din vikt i guld =)

Nej, nu MYS!
Men först pussa mina små sötnosar godnatt och säga "Jag Älskar Er" till dom...rutin jag älskar =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0