Hemma Hos Mor Och Far!!



Jag Ser ALLT!!

Igår anlände jag och dom små till mor och far mine =)
Mycket trevligt måste jag säga!
Vi blir här till på Söndag och Andreas kommer ikväll efter jobbet.

Idag verkar det ska bli väldigt  vackert väder så jag ska ta dom små och gå ut o leka lite =)
Dom har såååååååå mycket energi i benen så!!

Igår var jag och "Kladdkakan" och storhandlade...vi var även in på DollarStore och där fick han köpa PlayDoh och "Trolleri Sugrör"....gissa lyckan!!
Så allt det packades ner i hans väska och så bar det av hemmifrån och till den "Stora Blå Bussen"!
Tusen Milijoners Tack "J" för att du drar med dej mej!!
Snacka om att bilen var full *ASG*

Jo, vi var ju o såg på Tåg också..."Kladdkakan" var ytterst upprörd över att han inte hade rätt kläder för att kunna gå fram till tågen (var inte planerat att vi skulle dit!), men det fick gå i alla fall...han konstaterade "Jag kan i alla fall se tågen mamma!" och så fick han glitter i ögonen och sprang och kikade på alla vagnar =)

"Trollungen" fick stanna hemma med pappa som slutade tidigt igår (Tyvärr).
Han hade däremot inte en lika rolig morgon...han var på 18månaderskontroll och fick vaccin!
Det gick jätte bra att ta vaccinet...han gät inte så mycket men gnydde som en stackars hundvalp...o plåstret det tycket han INTE om!
Så vi får väl se om han reagerar på sprutan eller inte...det tar 5-12 dagar innan reakionen kommer så vi får se!!
Jag hoppas att han slipper men jag utgår ifrån att han inte slipper.

Jag skulle vilja stor röja hemma...har börjat med balkongen...skrubbat av borden och två stolar, jag hann inte alla stolar!
Men det tar inte så långid att skrubba dom så...
Sen ska jag RÖJA ur inneförrådet så det börjar gå att använda och kommas in i!
Blir nog endel skräp som ska kastas!!

Sen ska jag byta gardinar i V-rummet och Köket...blir nog likadana i bägge fönstrena...om dom inte är för smala för V-rummet!!

Undra just vad min lilla "Trollunge" gör...jag gissar att han ser TV med mormor och storebror!
Ska gå och ansluta mej till TV-tittandet och mysa lite med "kladdkakan" =)

Wath The Hey, Wath The How...Over And Out!

P.s Jag är ju som en nyfiken liten människa...så jag undrar hur många kända och okända människor som läser min blogg =) Den som känner för att kludda ner en kommentar får gärna göra det =) D.s

Kommentarer
Postat av: Grannhäxan

Känner för och känner för...inte känner jag för att asocieras med dig - men läser, det gör jag. ;-P

2009-04-17 @ 12:08:37
Postat av: Milo

Jag läser den. :)

2009-04-18 @ 11:13:58
Postat av: Therese

=)



har faktiskt en ny blogg

2009-04-18 @ 20:46:14
URL: http://bloggarliv.blogspot.com
Postat av: J

Å jag med.

2009-04-19 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0